gårdagen

hemma hos mattias, nyss svullatpizza o tittat på nån rolig film, minns inte namnet nu men

Gårdagen var väl lyckad, erika kom vid halv sex, satt i knapp ingeting när hon kom där och  plinga på xD
Fixa hos,drack o skratta.Sen skulle vi ju hinna med den där förbannade bussen men nejdå, som en vind for den förbi o vi missa den ju såklart. Aha tänkte vi, in igen dricka lite till, men när vi skulle ut o hinna med den andra bussen och frågan var , var FAN e mina nycklar??.
Springa runt i lägenheten som en liten mupp o leta på dom där förbannande nycklarna. Erika ut o sparng till busshållplattsen för försöka stanna bussen ett tag, till sist hitta jag dom, i jackfickan på en jacka som jag ALDRIG brukar ha, jaha nu var det bara att slänga på sina paltor o ut till bussplatsen. Kommer ut från porten tittar bakom kommer bussen, fan vilken fart jag fick hinner precis till busshållplatsen, pustar ut o tänker, aldrig mer!



Väl hemma hos nöten blev det lite mer dricka, mupp dans o tärningspel. Vid halv tolv slaget blev det att röra sig ner mot stan, sån tur vi hade så fickvi skjus av Johhanes. Några varv på stan, träff lite folk, hemma vid ett,två kanske. Låg o prata till typ fem, drack cola ( kanske inte så bra när man tänker efter :D) o mkt annat dumt som man kanske inte ska hålla på med kl 4 på natten. Och som vi sov o sov o sov, klockan 20 i 2 vakna vi hungriga o fortfarande trötta...upp o sätta på tv,dega framför den ett tag sen kom Mattias, beställde pizza, åt, kolla på film. Sen åkte Erika hem o skulle plugga xD
Nu överväger jag om jag ska plugga eller skita i det o bara vara, ikväll börjar ju top model juh !! Får inte missa (:
Snart kommer Millan med <3

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0