smått&gott

inte mkt skrivande denna helg, det har ju vart smockat med annat viktigt att göra. Fredag var det fest, mattias var me millan på krogen för första gången, (;
Lördagens morgonen for jag hem till mamma o gjorde smörgåstårta till en beställning för UF företaget, sen bar det iväg till norpan på loppis eller som det heter också second hand, inhandla lite smått o gott. Älskar second hand butiker, på kvällen gick jag hem till mills där vi gjorde dittan o dattan, var ute o gick lite ärenden i 45 minuter sen in i värmen o titta på Romeo+Julia, den var fin men lite svår att förstå imellanåt.  Väl hemma somna jag som en stock i sängen min.
Söndagen var fylld med far&fläng o fika, klockan två var vi ute hos bror min o fika en sväng, sen in till Millan som hade kalas med tårta o hela sköret, lite torrt med lekar tycket jag nog. Men det vara bara att sätta sig och köra barbi lotto.. Efter det bar det ut till Löpsjötorp ett tag o träffa folket ute i buschen oxå,

Idag var det skola, inte för kul om jag får säga det, ingen skola imorrn orkar inte, vi har typ två lektioner och bäda är totallt meningslösa. Bli lite plugg o sen skridskor och en film me Adam den sjuklingen  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0