Hard work work

jobba igår, det gick ju bra. Kom dit ombytta o klara, kommer innanför dörren så är Mattias pappas band där "Löpsjötorpans" som ska spela på festen där jag o flera ska servera. jaha hahaha, tänkte jag det här blir en innehållsrik kväll/natt (: dom som hade festen var yra som hönor och visste fan inte ut eller in.
Klockan sex kom gästerna o då bjöd vi på dricka, Linda o Jimmy stod där o vi andra ställde ut förätten. Vid sju satte dom sig till bords, kvällen gick väldigt fort o det var kul där ett tag(:

Jag var hemma vid halv tre typ, o idag har jag bara chillat, typ sov till 2 eller nåt. Nu ska jag typ slänga ihop lite käk till mattias o mig, o sen springa ner till tvättstugan..

o hör här imorrn är det skolan :/ blää  vill ej!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0