När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

Det händer mkt här nu..

torsdags - ut till stugan en sväng med Mattias, fiska o lite annat smått&gott. Sen på kvällen blev det bio för hela slanten ( eller rättare sagt sista slanten, jag är luspank ) efter det blev det film o toast hemma hos Jonah.

fredag - visste inte riktigt vad jag skulle hitta på denna förgyllda aftonen, kände oxå att stafylokockerna börja pirra i halsen. Så det slutade  i mys kväll med jonah, laga mat o film. Sen framåt tio snåret kom Erika över o då blev det vattenpipa och hög musik på balkongen, tills jag välte vattenpipan så det kom kol på allt, ajdå! Vi kikade även på nostagi filmen Hipp Hipp Hora, som gav oss många skratt och minnen. Även fast erika fick hem vi två så var fortfarande natten ung, mer filmer o mer toast blev det. När klockan var fem tänkte jag gå hem. Väl hemma somna jag som en stock och vakna inte förrän tre på eftermiddan.

lördag - Ja, som jag sa klockan tre kände jag att det var dags att gå upp. In i duchen o fräscha till sig o sen till kalas i buschen hos syster. Där bjöds det kräftor å grillat och alla möjlig mat. Tipspromenad och tårta blev det ju oxå förstås.









Idag blir det mys och vattenpipa med lite folk.

Nästa vecka blir det husvagnsemster med familjen, trevligt!



peeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0