090302 om det så, vad vet jag

guud, jag har blivit så jävla sämst på att blogga,  delvis för jag inte orkar eller bristen på tid, min dator har typ kraschat såå  #¤%"+?)"!/*/*

Lyckad helg i det stora hela.

Fredag, var det raggarfest hos Malin(: förkrök me Jonah sen dra till raggapartyt, hamburgare,alkoliserade männsikor. .o mkt mer !

Lördag ner på stan på bokrean o allt annat, me erika o mattias (: Sen ut i buschen och gå med Alice en sväng.. på kvällen blev det dricka hemma hos mattias me bill&bull (:

Söndag förgylldese med ett heldligt födeldagskalas hemma för lilla mamsen som fyllde år ! sen på kvällen blev det film och mat med OskaroAnna(:


alltid bäst bästa vänner <3

m<3c

usch!äcklig,tjock,fulful biiild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0