Knock You Down

fyra dagar senare.ooo va söndagar är hemska, jag orkade verkligen inte göra nåt idag, nada! Var på onoff med päronen och införskaffa en tidig födelsedagspresent, dom hade gått upp och ner på min önskelista och till sist landat på en ny dator! som jag hade kludrat ner i raseri mot burken. ljudet funkar knappt och min mormor är snabbare än den!så nu sitter jag här å skriver mitt första inlägg på min nya härliga HP, kalla mig bortskämd men man fyller bara 18 en gång.

  • Fredag. festa utan boose ( måste spara alla slantar till London,tyvärr )Förkrök hos Sandras med så kan det låta och trevligt folk.
  • Lördag. jobba på skolan 13-20 med Beirut! jonah kom förbi och hjälpte till lite oså. Hem efteråt och slocnas som en stock.
jadu det var min helg, 1 ½ timme kvar sen blir man 18! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0