Love Is Just A Fairytale

pust! nu är man bara så där helt slut i benen och armarna känns som spagetti. Norrköping igår på Otten, grymt roligt!Har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv. det blir en kväll och minnas. Dit får vi fara fler gånger tjejor! Hemma framåt fyra snåret på natten, somna som en stock i sängen. Fem timmar senare upp och laga trerätter middag som jag så hederligt lovat min familj och där till att jag skulle laga. Oooooooo så sugen man var! Men har man lovat så har man. Men jag är inte bitter.Nu är jag äntligen hamnat där jag hör hemma och har dagdrömmat om hela dan, min säng!Ingen ork kvar i kroppen, går på dom sista nödbatterierna.  Film nu sen snark!
IMORGON: STOR SOVMORGON INPLANERAT!

HEJ

Kommentarer
Postat av: Jonah

Du det var en jävla sovmorgon det där...

2009-11-16 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0