orkar inte komma på nån rubrik

jag önskar att jag var lika duktig som alla dom här bloggarna som jag brukar scanna igenom imellanåt. som skriver inlägg ganska ofta men inte jag inte. Sånt hinner jag inte med. För att sammanfatta lite sen sist jag skrev (som var ett tag sen)
  • LONDON, vart på en liten weekenden away med familjen. underbaraste! det behövdes verkligen.
  • Väl hemma, så knata jag och jonah ner och tog spruta, aj! Armen värkte lite men värre än så var det inte för än nästa morgon då jag vaknade upp med BIVERKNINGAR en mage som vred sig hit och dit, huvudvärk, feber och öm i hela kroppen.  Tillbringade den dagen liggandes antigen på toan eller framför tv (inte allför långt bort från en toalett)
nu blir det tvinga syster att dammsuga mitt rum för en tia för jag är dödligt sjuk! Ikväll hoppas jag på att min mage tillåter mig att äta nåt annat en fil,vatten, banan eller knäckebröd. HEJ!

Kommentarer
Postat av: camillan

usch fy fan! :( Hoppas du blir bra snart!!!!! :/ Pussar <3

2009-11-27 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0