snö.

det snöar utanför mitt fönster och känner bara hur jag fylls av julkänsla.ack så mysigt ( desto mindre mysigt att cykla hem i motvind )!det kan också va att jag är så himla glad över att om mindre än en vecka fyller jag, önskar mig massa med olika mockagänger allt från en bil till en bok. det finns lite att bita i på min önskelista.imorrn är det sovmorgon och den kommer jag utnyttja fullt ut, blir så trött av att gå upp när det är mörk och när man kommer hem så håller det redan på att bli mörk, usch! men nu ska jag laga nåt smaskigt och titta på snön med burrande Maley om halsen ( tydligen det ända stället som duger att sitta på för honom, älskar att gå över tangentbordet också å spamma järnet) PEACE

repeat Tik Tok, Knock You Down, Somebody Told Me

Kommentarer
Postat av: ewis

sv: jag vill tillbaka! <3 bara två veckor kvar ;) haha

2009-11-08 @ 17:42:14
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0