chili.

tror det eller ej men imorse var det så fecking kallt att jag var tvungen! att ha långkallingar på mig. Helt underbart skönt! det värmde enda in i själen. kök hela dan, hacka skala blanda osv osv. under lunchen gjorde jag den underbara idiotiska saken, jag petat mig i ögat. inflicker här också att innan lunchen hade jag hackat chilli, tvättat händer flera gånger men det brukar sitta som berg. Såå ena ögat börja svida så in till döden, kunde knappt öppna helvetet fick springa till sjuksyster med handen för ögat,såg ut som nån slags pirat. Hos syter blev det att sköja och sköja och sköja. Fick stå men en liten kopp för ögat och försöka blinka, vet nu hur svårt det är blinka på ena ögat när nån säger till en att blinka? så där stod jag och försökte blinka som en sorts retard, helt cp!  trampa hem efter skolan, mellis, en sväng med Alice, plugg, tv. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0