17 oktober

guitar hero och idol igår hemma hos mattias, jag suger praktist taget på guitar hero men jag ger mig inte och lyckades kämpa mig igenom en hel låt (merry christmas låt förstås, lite kortare än alla andra och easy nivån) men så stolt jag va, jag hade klartat det utan att faila totallt! alla andra var ju ett snepp bättre än mig förstås mig det gör mig inget. Imorse blev det att påta lite trädgården och tvätta fönstrerna för att göra mamma lite gladigare, sen rulla ner på stan och införskaffa sig lite smink ( har levt på slattar en månad nu typ, tappade puder och rouge dosan i golvet oxå). nån timme senare ramla jag in hos jonah för vänner marathon. Magen full med pitabröd och allt där man har till, inväntar millan snart. Sitter med Elwira och Oliwia ( mina energiska systerdöttrar,2 och 6 år gammla ) som båda slås om vem som ska få hålla i Marley.  HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0