How can I move on when I'm still in love with you

första dan på APU idag, hel okej ställe. påminner lite om köket i skolan, inte allför trågsynta männsikor, fast den där gubben luktar inte hallontårta, bara att hålla andan. Hann med halv 3 tåget som tur var, annars hade jag behövt vänta tills 4 på nästan tåg, å då hade inte cizzi vart så glad!Ner på stan en sväng sen ihandla en bok och J köpt ett par skor han hade gått och flåssat efter. Film sen Land of the lost, lite små rolig. sen trampa hem för att trycka i sig fiskbullar och potatis,mums!känns verkligen som jag är den enda i hela världen som älskar fiskbullar. Ska nu kolla över alla dessa läxor, om jag kan hitta alla tillknycklade papperslappar som är utsprida över mitt rum.PEACE


höst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0