FREDAGSMYS!

äntligen helg, vad jag har längtat och längtat!så trött på allt detta, vad det nu är, trött på sura handledare,trött på folk som aldrig hör av sig, men nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör! In i duschen och skölja av sig matos lukten,slänga på sig nå snyggt ( som om det är möjligt men min urårliga garderob, jag måste verkligen shoppa,känner suget!blir väl en tripp till norpan men min alltid så trovillliga shoppoholic Rullebullen )sen trampa hem till jonah och andas ut för nu ska jag inte röra mig ur fläcken, film och tjock!HEJ


Kommentarer
Postat av: Jonah

Vill slå dina handledare för dom suger kuk 24/7...idioter man behandlar inte folk så =( men ikväll ska vi ha det soft, du, jag och en soffa så är allt kla't :P hihi

2009-10-09 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0