gråmulet

snacka om en gråare och regningare dag? palla mig till skolan imorse fast jag hellre velat legat i sängen och mysit ner mig hela dan, men nejdå! motivationen var inte i topp men lyckades väl uträtta nåt vettigt idag hoppas jag, fika efter skolan med järngänget, blev en snålis fika på jysch ( för ni som inte vet var jysch ligger så är den där lilla butiken brevid Hembagarns, 14 kr för en chokladboll och festis, en guldgruva för en snåljåp som jag) för att plånboken inte skulle gapa tomt för tidigt i månaden (som den brukar göra för moi). Sen kila omkring i dom olika affärerna som finns i våra lilla håla till stad, regnet utanför skylfönster var ett sånt här jobbigt regn som bara irriterar och förstör allt! Hemma nu för varma mackor och mys med Marley. FREDAGSMYS. Senare blir det film hos Mattias med Rullebullen, Adde, Millan S ! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0