'Cause I'll never be with you

oj, tiden går fort när man har roligt

som sagt som jag sa tidigare i veckan kände jag mig inte allt för muntert i måndags/tisdags men på onsdag var jag tvungen att släppa mitt inte allt för snygga arsle till skolan, kunde ju inte missa insparken och chansen att garva ihjäl sig åt dom så ovetande ettorna.
Fredagsmys igår med J, tjocka chips och titta på film efter film. Men sist var det dags att rulla hemåt. Väl hemma cirka 07:00, ja vet hur kan en männsiska va uppe så länge men det konstiga jag var inte ens trött intes pyttelite.
Vakna för några timmar sen, föräldrarna i stugan så huset gapar tomt.

Ikväll blir det äventyr i buschen med M .

Även fallit tillbaka i gamla nostalgilåtar som den här You're Beautiful, rätt underbar



Dr.Jekyll and Mr.Hyde  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0