All good things comes to an end

imorse vakna man inte för allt för pigg och väääääldigt trött! Huvudvärken hade också infunnit sig och så tänkte jag smart som jag är ibland att jag har ju bara en lektion idag så det blev att lägga sig i sängen och försöka tvinga bort huvuisen innan kvällen. För ikväll ska vi tagga till fest i Flen hos Johannes.

å just det, världens bästa Lars W ska på turné, kolla här! Det blir att skrapa ihop dom sista slantarna och köpa sig en biljett . för det här kan jag inte missa!pirrig och varm i hela kroppen när jag tänker påt

lovelovelove

Kommentarer
Postat av: ewis

jag vill inte heller missa! :O

2009-09-20 @ 23:04:26
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0