HELGEN

helgen. bakis-lördag (lite mkt tequila i fredags) blev det sminkparty hos Millan, super!sen blev det att trampa omkring och hämta diverse glömt skräp, och samla ihop resterande bitarna efter fredagsröjet! på kvällen blev det mys, tjock och film med Mattias, Millan och Rullebullen själv!sen sovasov sängsäng med en inte allt för tyst mattias å ladda batterierna för söndagen, som var fylld med hårt tuff arbetet, måla!så hederligt som jag hade lovat min kära bror att hjälp till med, och nu snackar vi inte om nån fjuttig målning utan hela huset! så jag var helt slut när jag kom hem.på kvällen knalla jag över till Jonah, blev en och annan film, Rills kom över en
sväng.mysigt. Måndag morgon var det ju tänk att jag skulle springa iväg till skolan men som kroppen och huvudet värkte när jag vakna så blev det ingen skola idag. men imorrn måste jag! HEJ


äre fest eller!?


jag ska måla hela världen lilla mamma..


snyggingen här du!



Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha snygga vi äär hörru

2009-09-29 @ 15:43:15
URL: http://sofiealstad.blogg.se/
Postat av: Millan

älska bilden med röda färgen! <3

2009-10-01 @ 14:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0