Gröna Lund

Idag blev det grönan för hela slanten, karuseller och skrik extremt lyckad dag OCH det regna inte. Även fast jag nu sitter här helt stilla eller inpricnicip så känns det som om jag fortfarande sitter in en karusell som svänger o drar i mig åt alla håll, jag åker uppp och ner.. en rätt konstigt men skön känsla.
Som tur hade jag inga veklingar med mig till grönan utan riktiga "män" om jag får säga så, här åkte vi alla karuseller. jag måste även inflika att killar oxå skriker det här har min käre vän jonathan övertygad mig om, men va fan det hör ju till speciellt i Insane, och som vi skrek!Det var nog det mest nervpirrande, roligaste jag någonsin har åkt.










Igår så vart det film hemma hos J med ostbågar, godis o järngänget (:


Imorrn bär det av till skolan igen o kök, grov det vill säga den här veckan (renseriet o grovdisken), och sen iväg till körskolan på teori, tråkigt som fan men det måste ju in, tänk tänk tänk!

peeeace
<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0