It's cold around me

pillpill, här händer det grejor! blir lite som ett smått beroende.Med magen full med mackaroinsar och köttfärsås känns livet inte så sugit, förutom alla dessa läxor och det att livet inte kunde va mer komplicerat. men jag är lite för mkt optimist för att se det negativ i saker.
Dampa ut lite smått på cykel jäveln förut, ursäkta språket. Skosnöret hade snott sig omkring pedalen och skon va på väg ner med mig på släpp.Men så smart som jag va tryckte jag på bromsen så fort min hjärnceller hängde med och stod som en idiot och försökte snurra upp vad som nu såg ut som ett garnnystan. shit happens.
Dagdrömmer tillbaka till peaceandlove, en höstkantig dag som denna. kärlek






Kommentarer
Postat av: miiiilaaaan

halluu snygging! :) ÄLSKAR DIN NYA STIL PÅ BLOGGEN! <3<3<3<3 ASLÄCKERT!

2009-09-18 @ 09:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0