Higher now than ever before



som vanligt finns det inget vettigt att sepå tv vid den här tidpunkten, nåt program på 3 extreme male beauty. puh om killar som oxå bombarderas och brottas med känslan att inte vara tillräckligt attraktiv. Mitt liv, för att inte va för självdestruktiv. Annars är det bara sport,rapport och nu enstörig dokumentär om fågel livet på Island, intressant? Sista fodonslektion idag, börja bli så jävla segt det där men det är väl så, skönt så titta vi på film om hur det är att köra i mörkret, olyckor och en om Ekodriving med Kjell Bergqvist, jag var den enda som skratta.pinsamt.
Jag verkar också va den enda som inte kan sitta still även fast det bara är två h, vrider på mig, lägger mig ner på bordet, bena i kors, lutar mig bakåt, framåt,mot väggen. stackars männsika som fick sitta bakom mig under filmen.
sen var det bara att rulla hemåt lite smått opepp att tag i dessa berg av läxor, okej jag kanske överdriver, vi säger kullar ist. Tur hade jag sällskap av J. oersättlig.
mobilen lite smått irriterar på att jag alltid trycker på ring upp (där det vanligt vis brukar stå svara) när nån skickar tex jag slutar 1130 på sms , usch sunkiga mobil och inte allt för smarta cizzi!

when you were young

Kommentarer
Postat av: millan

Halluu :) Hoppas läxberget sjunker snart! <3 Pussar

2009-09-15 @ 20:14:03
Postat av: Jonah

Hahahah, kjell bregqvist <3 jag hjälper dig med läxorna ju nemas problemas :P din mobil? ha vilket skämt, jag har haft den i en dag och jag är redan trött på den, det ända som är kul är rollercoster :P

2009-09-15 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0