100807

längesen, den här sommarn har bestått ut av ett en sak som kan sammanfattas i ordet : JOBB. känns som jag inte har gjort någe annat. Tiden har också gått så sjukt snabbt och om några veckor så börjar " alla andra " i skolan, och inte jag. Något som jag finner väldigt ledsamt. Eftersom jag lite olikt alla andra älskar skolan, och HR är det bästa som någonsin hänt mig.

Annars händer det inte mkt, träffar mina vänner tittsomtätt när jag inte JOBBBBAAAR! funderar på att ta upp den gamla hedliga dagboken för att skriva några rader då och då, kul att läsa i framtiden. Läste lite i mammas gamla dagböcker häromkvällen.

Ska försöka att uppdatera mer här men ibland har jag inte att säga eller någon orka att skriva ner det, så det kan bli lite hoppigt mellan inläggen. HEY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0