Annandagen

hej hunnit med en hel del idag tillskillnad från igår när sängen var grymt skönt....men det tar vi senare. Idag bilade jag ner på stan och mötte upp Erika för lite mellandagsrea...uppvärmining kan man säga innan tisdag då vi ska till norrköping och spendera. Runt i alla affärena hitta lite fynd, en potentiell nyårsklänning, en frään t-shirt...spara resten av pengarna till norpan.

Igår efter mitt sängfösande och ett antal filmer. så slängde jag på mig lite smink och begav mig med erika ner på stan och kolla läget.  Samma gamla folk, samma gamla krogar. Kul att se lite folk iaf.

Nu ska jag kolla Linas Kvällsbok och bränna en skiva. Trevlig kväll ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0