lunch





lite lunch på Kolgrillen och en sväng till af nu på eftermiddagen. jag var grymt förvånad över hur gott det var det där och hur mycket folk som åt. Lite trötta som vi var på att äta den dära nedrans focaccaian på Coffe house/ lounge bestämmde vi oss för prova den där kolgrillen som vi alltid tycker ser så dött ut men va mycket folk det var, fanns inte ens en sittplats när vi kom. Vi tog alla spett med klyftpotatis och bea, riktigt gott. Jag rekommedera verkligen, där blir det defentivit fler luncher. Efter det kila jag till af för såkallt jobbgaranti möte, på med powerpoint bara och en snabb genomgång om var det var och sen prata med en och en om vad ens planer var för framtiden, vem vet det nu? inte jag iallafall.

nu ska jag försöka hinna med en tripp till mormor och sen träffa J ♥

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0