sjätte december



Marley och jag har haft en mysdag bara vi två. sovmorgon hos jonis, hemma blev det en och annan film, Legend of the Guardians och  Piranha. Legend of the Guardians var verkligen jättebra, vart lite förvånad där när jag såg att den handla om ugglor men vart faktiskt ganska fast i den, Piranha var därimot inte ens sån ögonhöjare när den handla om typ muterade galna pirajor som behandlade " spring break " som ett julbord. Mycket naket som det bruka var såna härna amerikanska filmer. Men uggle filmen rekommnderar jag verkligen!  Slängde ihop lite mat kyckling och ris, öppnade lite luckor på mina chokladkalender, tvättade. Såna här dagar behövs ibland när man får pyssla med lite det man vill. Marley sovit hela dagen efter ha varit med till j igår och busat med Bella.

nu ska jag ta lite julmust och hoppa ner i mina everlast. Hörs !


Kommentarer
Postat av: Jonah

Fyfan, jag skulle ge vad som helst för att få slappa lite, känns så mysigt att bara vara hemma och göra saker som man känner för. =)

2010-12-06 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0