slem


snöigt, eller hur? man får väl skratta sig lycklig att det bara är sex minus idag. men det är fortfarande kallt! lekte lite roliga bilder i webcamen såhär på morgon kvisten och la till snöflingor, slängde på mig mössa och hela paket. igår var det snor idag är det slem, nästa lika jobbigt som snor också en tendens att täppa till och det tar aldrig slut. svårt att sova, låg och vred mig, gick på toa, drack vatten, filosofierade. jonah var inte jag upprepar inte ett fan av detta av min konstat rörelser, där jag gick mellan att sitta eller ligga eftersom slemet, det elaka grönögda monstret in lät mig sova! kunde ju förhelskotta inte andas. bätter nu efter lite tea och en skön halsduk omvirad runt halsen, ska sova hela dagen och ladda batterina för ikväll bär det av mot Eskilstuna med en del fina männsikor för party och besöka natta som har lämnat Flen och bosatt sig där!

lite greys nu, Vi hörs kanske senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0