tjugonde december tvåtusentio



hej lite bråttom nu ska träffa Sandra på stan och inhandla en viss födelsedagspresent åt en viss person. Sen  hoppas jag kan ta tag i min garderob, den behöver en rejäl utrensning. Varför är det så att vissa kläder där har man aldrig andvänt eller bara andvänt en gång eller är på tok för trånga men man slänger dom inte. Vissa kläder är minnen, som den där supersuper tighta linnet fån jingi. Inte slängt och aldrig burit någonsin..men ändå ligger den och trycker i min garderob naturligtvis. Men nu börjar det bli kritiskt kan knappt få igen lådorna, är väl för att jag aldrig viker kläderna utan bara trycker in dom..men det ska det bli annat av...iallafalla för en dag eller två sen är det nog tillbaka till huller om buller!

Men måste ila, sandra väntar! Vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Jonah

Du är så vacker (a) <333

2010-12-21 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0