back on track

ja det var ju ett tag sen jag skrev en rad här, sista inlägget hade jag psykbryt och vi alla kanske vet varför. så har  varken haft ork eller lust . mycket har hänt sen sist. här är en snabbbgenomgång:
latjolajban med bäste herr J, fika med Rullebullen kramar när jag behövde det som mest, fira Elwira 7 år ( fan va gammal man känner sig, känns ju som hon nyss föddes den lilla bortskämda jäntan), krogrunda (NYKTERT!), födelsedagfiesta för far min med tårta och hela tjocka släkten, Bowling och äta på Olympos med några från klassen mums, söndag kväll bar det iväg till vildmarkshotellet med Beirut&Emmelie i tre hela veckor! lugnlugn jag kommer självklart hem på helgerna, jobba och ståt i hela veckan, långpanna igår (10 - 22:30) = LEDIG IDAG, sjukt skönt!

Ikväll bär det iväg till E-TUNA och studentfest, nu är det inte långt kvar tills man står där aprak på flaket och sjunger med underbara fylletoner! HEJ

ps.klara uppskrivnigen till körkortet!

Kommentarer
Postat av: camillan

grattis grattis! <3

2010-02-06 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0