stress

gud vad känner mig stressad hela tiden, skolan, kompisar, stundenten, läxor, hemma och allt annat. så känner aldrig att jag har ro att sätta mig här och skriva en rad även fast det inte är så jobbigt, känner mitt humör går från solsken till irritation på alla glada och lyckliga männsikor, är det bara jag som blir trött på folk som strossar omkring på moln, och skriker ut till världen ur underbart dom har det! jag är inte arg på dom känner bara ett litet hat för dom mest för att själv så jätte gärna stå på moln med. men ist ligger jag och kravlar på marken och försöker andas. önskar att jag kunde  få veta att allt löste sig och att det här bara var ett test, en dröm.  det gör ont i mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0