chaos

hey. funderar starkt på att skrota denna blogg. Den ger mig inte så mycket och skriver i den gör jag aldrig heller men jag vet att om jag tar bort den så är jag där igen tvåveckor senare när jag har tråkigt och vill skriva en rad eller två. åååå!

Student är nära, räkna veckorna förut och skrev upp allt roligt, studenfester, kryssning, harrys,lärarmiddan, mösspågtagning, grillningar, klassfester och mkt mkt mer! snart är det slut och kommer sakna det så otroligt mycker, kommer sakna alla i klassen ( fast dom går mig på nerverna ibland ), alla underbara lärare, vi är som en jätte stor familj och det kommer bli så tomt utan alla. Vill bara gå ett år till i skolan utan läxor förstås! Det här är slutet, slutet på 3år med min "Familj". Underbarare och roligare männsikor får man leta efter, blir tårögd bara jag tänker på att det inte långt kvar.

Från en sak till en annan. Valborg i fredags började ute i Beckerhov på födelsedagsfest/grillning för Malin&Sandra. Nykter pga av superviruset som tog mig med storm i tisdagskväll, men jag är inte bitter och laddar om för studentkryssning på söndag, ojoj va roligt det ska bli, kan knappt bärga mig! Framåt halv tolvsnåret vart det Statt att röja, att understrycka fortfarande nyktert till skillnad från andra, nämner inga namn. Men nykter som jag va dansa jag tills det bildades små svettpärlor över min stekhetta panna. Dans efter Dans tills jag bar mig själv till bilen och med den roliga med konstiga frasen efter en ute kväll Tack för ikväll, jag ska kör hem nu, köra? den har aldrig kommit ur min förut. Citat från festen innan " Hey! det är ju du , du brukar alltid va så himla full på alla fester" hahaha ja den ska va en första gången för allt ;)

ojdå fick ett bråskande samtal fårn evelina s om vattenpipa på hennes altan nu! så måste kila! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0