långhelg

äntligen helg efter en lång och plågsam vecka, skämta bara. Jag gick i skolan en dag den här veckan ! sweeet. Idag vart det duve och laga ursäkta mitt språk bajsmat! deras korvstroganoff bestod av tomatsoppa ( pulver + vatten ) och korv, mums. Sen restaurang påbygnnad där vi gjorde trerätters, då vart jag mätt! Sen skjusa jag jonah till ett lan och sen iväg och sola hos Madde, börja bli en riktig bränna och några fräknisar på näsan som står mig varmt om hjärtat. Hem mer mat, grillat! plugga och snart ramlar Natalie in och då vet man aldirg vad som kan hända, kanske vi ses i nattmörkret. pussssssss


snukiga webcam


Kommentarer
Postat av: Jonah

Tan! <3

2010-05-12 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0