liten smula psykisk

kära läsare! idag som alla andra dagar den här veckan, har jag pluggat man kan ju tro att jag skulle blivit bättre på det efter tag men nej då här går det lika trögt som vanligt! idag är det nationella som står högst upp på listan, oo va roligt tänker ni, jag sanna mina ord vad jag har skrattat av vanvett förstås! Som pedagoiskpaus i det jag-går-snart-in-i-vägen-och-får-ig-i-svenska fasen, provade jag alla klänningar tills studetnen,kryssningen och annat, bara för att bryta isen på min snart så fullbordade psykos. Och där till även studentmössan ( åt rätt håll även fast det ger otur, men mer otur kan man inte få tänkte jag och slängde på mig mössan, STÄM MIG! ) ,skor,smycken och annat gott. genast kände jag hur det ryckte i skrivarmen, eller inte. införskaffat balbiljett, 550 kr fattigare men man tar ju bara studenten en gång och jag hade planerat att ruinera mig själv och päronen förstås! Så nu finns det ingen återvändo, och ni kanske sitter hemma och småfiser och tänker nu, vem jag ska gå med? hemlis ( fatta vinkeln jag ska gå helt alone alltså!, men jag är inte bitter, jag behöver ingen mans hjälp att bära mig hem det klarar jag gott själv ) MJAU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0