smutronstället/ klassfestx2/ öltältet

långhelg, det borde kallas korthelg. Känns som jag bara blunda och sen var den över. Som vanligt på helgen så propar jag den full med grejor att göra så jag inte hinner skriva här,så söndagen blit oftast min skriv dag. I fredags var jag med klassen till smutronstället och åt glass fast solen inte sken, men glassen var lika god ändå! Sen en liten avstickare till IKEA, hem och göra sig iordning och sen börja folket ramla in för pizza och alkholisering. Slutade på öltältet. Igår gick jag på markanden, köpt en rem, mums! det är det bästa med marknader, remar! sen hem och duscha och iväg till Anna för grillning och ännu mer alkohol. Även denna kväll slutade på öltältet. Nu känns det verkligen som student är nära! mindre än en månad kvar.  Slänger in lite bilder från dagarna här också. HEJ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0