MJAU

en fredag som alla andra, hemma och tittar på tv , chillfredag. På söndag är det studentkyrssning och jag är taggad till tusen!!!  Det ska bli som himlahimla roligt. Ska väl berätta hur det gick med nationella idag också, klar som jag var klockan 23:20 i natt, jag bara lovelovelove att va ute i tid helst dagen innan! men det gick fint, jag läste från mitt papper och blickade upp några gånger men jag verkligen hatar att läsa för publik och är verkligen sämst på läsa innantill. Sen vart det barteknik där vi blanda drinkar ut av bara fan, jag gjorde min egna drink SOMMAR FLÖRT, mums. Drack nästan upp hela! ajbaja.  Efter skolan blev det toast på Coffe house med Sandra och Bettan, mycket snack. Stan promenad i alla affärer som finns i den här hålan, hitta ett par leggings på H&M som jag letat efter. Fanns det bara underbara, verkligen heaven snygga skor på Crispin men dom fanns inte min storlek! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0