kanelbullensdag

jobbat en eftermiddag på sjöholm och ska snart åka till Factory med Erika och ikväll ska vi bänkas oss framför premiären av Desperate Housewives ! som vi har längtat.

halv tio igår kväll kom ja på att jag nästan hade glömt bort kanelbullensdag så åkte till Ica nära, tror ni dom hade färska bullar halv tio på kvällen? Nej. så jag fick nöja mig med djupfrysta som man tinnade i ugnen, precis lika goda, det vär nästan som jag hade bakat dom själv! slängde på ett paket mjök också och begav mig hem till jonathan för lite bullätande och mjölkdrickande. det går inte att äta bullar utan mjölk! det finns inte. Vi tittade på ettans Säg att du älskar mig och tryckte i oss bulle efter bulle. Och somnade mätta och belåtna på kanelbullensdag ! 

egot/porrcizzi är igång , tänk om man kunde ha så här lockigt hår utan en locktång

Kommentarer
Postat av: Jonah

Det var underbart gott <3

2010-10-06 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0