tiden går fort när man har..

ROLIGT. och det just det jag har haft hela helgen. så skriva i bloggen är det sista jag tänker på. men ack jag ska bättra mig ! sist jag skrev var jag upp till halsen med vikarie jobb och annat latjo.
- torsdag var en ledig dag och så förblev den. tog en runda på stan med Hanna och Sandra, fika på Hembagarns, på kvällen titta vi på resor med Natta och Erika, de är tufft med fyra tjejors viljor! Sen blev den en sen middag på coffe house, där vi sandra, Rills och jag bara satt och njöt och gick igenom dagarna som gått och andra värdsliga saker. Bila runt en sväng sen och rullade sedan hem.
- Fredags var det vik på Sjöholm på eftermiddagen och sen kom sandra för lite hedlig filmtittande med chips.
- Lördags jo jag en runda på stan med Jonis och hitta HM fynd, en mascara, en ring, örhängen! inte bra att slösa ja som inte ens har nå jobb. Shame on me ! ibland måste man bara unna sig eller hur ? På kvällen blev det en liten folksamling hemms hos moi, alkohol och höstmörker ! en bra kompott.
- När gud uppfann söndagen var det bara för att man inte skulle göra nåt annat en att chilla/slappa/dega/hänga/tjocka eller vad ni undomar kallare det. Så jag gjorde dom övre alternativen. Jag chillade framför tv:n, jag slappade i soffan, jag degade med marley i min famn, jag tjockade Ben&Jerrys. så där har ni min söndag om jag slänger in en långpromenade i det uppfiskande höstvädret med Alice, nyckeletande, jag verkar ha förlagt min bilnyckel nånstans i huset och det konstiga är min bil är inte ens låst !

nu ska jag begrava mig själv i några vänner avsnitt innan min kära mor och far kommer hem från turkiet, som borde va om cirka 1½ h. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0