kort helg

helgen gick med en ryslig fart! i fredags var det kalas på safiren som jag och tjejorna bestämmt var tvugna att gå på och shake loss lite, underbar kväll med lite förkrök hos mig med ölspel,sängdansande och bildtagande,
och här har ni oss i vår finaste prakt !





lördag begav jag mig till Strägnäs med Jonis, komma från stan och sen en annan håla ett tag.grymt skönt nu i efterhand, skönt att bli lite omplyssland, Jonah mamma laga god mat sen kila vi iväg till affären och köpte för mycket onyttigheter och sen myste ner oss med film och ljus. Somna lagom mätt och glad. söndag åkte vi ttil kungens kurva gjorde lite shopping, jonathan köpte skor och jag strumbyxor. och nu hemma i stilla lugna katrineholm ska jag mysa ner mig med vänner och mina håriga lille man som jag saknat så ! Fortsatt trevlig kväll. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0