Ljudbok ♥

Laddat ner Harry Potter och Dödsrelikerna i ljudboks format, läst boken men va så grymt sugen på att höra den igen och orken fanns inte att läsa den så va kan va bättre än att någon annan läser den för en. Känns som man är liten igen och mamma läser godnatt saga. Så nu blir det nörda ljudbok, har jag väl börjat så kan jag inte sluta!
Annat en tråkig söndag som denna, tittat på film med syster, käkar gårdagenspizza, internetshoppat, facebooknördat, försökt få in Marley som hitta en söt liten kattflickvän och busa runt med i trädgården, tonåringar!

Nu ska jag försjunka mig själv i berättarrösten som tar mig djupare och djupare in i maginsvärld! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0