lovegame

vart på coffe house idag igen, idag blev det en liten middag med fina Anna&Millan! Efter en lång arbetsdag på förskolan Pandan på Sandbäcken sen halv åtta imorse. Igår var jag på besök i skolan och krama om min fina Nurkka som jag innerligt saknat, fika med klassisarna och sen en trip till norrköping och nu känner jag verkligen hur det kliar mina shoppingsugna fingrar efter mysiga höstplagg, strumbyxor och en tjock stickat eller annat skulle jag kunna leva i hela vintern ! men kom hem åkande med något mindre stickat och mer porrigt rött i leopardensperiod. de ni ! på kvällen en skön promenade med frun min och sen idol innan jag rullade vidare.

Att på tal om annat som tog mina tröja eld på kvällskvisten igår, hade lagt den över en lampa som inte var tänd och varken mamma eller jag tänkte på att det kunde ta eld, den sitter nämligen i ett hål, svårt och förklara. iaf så börja den ryka och ut slängdes den, jag var inte hemma och när mamma ringde var min första fråga vilken tröja var det och då vissades sig att det var en sunkig gammal sovtröja, den va så ful endå så det gjorde ingenting !


ordet fint, fina har fastnat på näthinna och slits ut i jämna mellanrum. nej vänner väntar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0