puss.

igår halv åtta prick på morgon ringde dom, dom med pengarna. Forssjö förskola denna gång. med en vikarie tjänst åtta till fyra. lagom skönt. vart förälskad i både personalen och barnen direkt. Samma dag ringde Pandan men då var ja redan i Forssjö. Och idag vill Madde på sjöholm att ja skulle komma med då var jag på forrsjö också. hösten är en guldgruva för vikarie för folk är sjuka så mycket! Men imorgon då ska vila så att ja inte blir sjuk vaknar alltid mitt i natten och inte kan svälja för ja är så tjock i halsen. blä! så tisdag och onsdag har bestod av vikariat från 8 till 16 och igår var ja på resia en snabbis sen ut till syster för barnvakt medans hon va på föräldramöte, jag dog i soffan när Elwira och Oliwia titta på bolibompa. migränen tog livet av mig nästan.

tjockare kväll, en släng i duschen nu sen chill ! behövs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0