You and I

vikariat nu i två dagar, onsdags ringde min kära syster tidigt på morgonen och undrarde om ja hade lusta att jobba en sväng, och ja som är arbetslös tackade så gärna ja. plus med pengar, minus med att jag var tvungen att avboka min fika med fina Anna som jag inte träffat på ett tag. På kvällen blev det promenad med Jonis. tordagens spenderades också på fina Sjöholmskola med stojande barn, jag var sist kvar och fick låsa och larma allt också! På kvällen lagade jag mat, bakade en äppelkaka  ( även fast jag redan hade gjort det innan jag åkte till jobbet men min kära hund glupska i sig den, hm! ), koka kräftor. sen åkte jag och emilia till affären och köpte ben&jerrys och sen hem och nörda vänner.

lite mer vänner nu sen stan en runda ! SEEYA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0