ALLA ♥ DAG


igår som alla kanske vet var det alla hjärtans dag. Har man ingen när och kär så är det lät att gå över på den smått jag mår illa av allt gulligull och tycket allt med den här dagen är såååå överskattat. Varför fira en dag speciellt när varje dag borde vara det.
Jag och min kära fru gjorde en kväll av det iallafall. Vi gick åt åt mat på olympos och satt där med sammanflätade fingrar och titta varandra djupt i ögonen och sa saker som fick än att nästan spy. Omringade av massa söta par. lovely ! Maten var god iallafall och vi åt så vi var som två bowlingklot. trevlig kväll ♥

idag har jag hunnit med lite träning, duschat, titta på Tusen gånger starkare, myst rejält med Marley, läst tidningen, sökt lite jobb och nu ska jag snart börja med maten och senare möta på Sandra för lite össs och kanske en snövall.

Ha de bäst !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0