Fullspäckat

fan va tiden bara flyger förbi känns det som. haft en antal tillfällen att sätta mig vid datan och skriva vad jag egentligen gör om dagarna, vilket inte är mycket ibland. Ibland är jag skit skriv sugen och biland känner jag noll motivation. Men här har ni dom senaste dagarna i ett nötskal.

Onsdag! Jag var på möte. Jag träffa Anna, vi gjorde varm choklad med mini marshmallows och snacka skit.

Torsdag! Jag jobba, Jag träffa Millan och såg på film.

Fredag! Jag åkte till Marmorbyn med Sandra och hade Bandhero kväll och åt god mat hos Gustav!

Lördag! Jag var ut och gick i skogen med mamma. Jag träffa Erika, vi låg i sängen och förundrade oss alla livets mirakel. Jag åkte till Statt och möte upp Sandra, Agens och Malin. Jag dansade, pratade och skrattade ( NYKTERT), men det var grymt endå! Jag åkte bil till kl fem på morgonen innan jag rulla in hemma.

Söndag! Jag sov till halv tre. Fin besök av syster med familj, Jag brände en skiva och nu nördar jag How I Met Your Mother! AWESOME


peeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0