Lördag


HEJ ! nyduschade och redo för action!  Tidig lördag idag, var iväg med andra familjen Rönnelin till spökbacken och tog några vändor. Grymt skönt och vilket väder ! just perfect. Kunde inbte börjat dagen bättre, kallt kan ni tänka men jag lovar jag svettas som en gris. Tog en våffla in på cafet, satt fint.  Hemma värkte hela kroppen..spagetti hela jag ! Låg och halvsov till några greys avsnitt. Ena sekunden dör patieten andra har dom räddat hans liv...bör nog se om dom avsnitten. Sen dusch, eviga garderobsproblemet var är alla mina kläder,jag har inget att ha på mig !, I min neutoiska situation strossa oliwia runt i pyamas och lekte inte nudda mark med Marley, han förlora.

Kvällen är vad den bjuder på. Erika ska se vad vi hittar på för bus, partners in crime ♥

Ha en fin lördag ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0