twisted

en hel torsdag har gått och det jag har lyckats med är släppa mig till Eductus på ett snabbt litet mötet innan jag kollapsa av utmattning, bakade chokladmuffins, nördatnördat grey's med stuntals avsnitt av HMYM. Bäddat rent i sängen..men redan är det smulor överallt. Såg precis när George pappa dör och jag grät en flod eller två, tänker man på sin egen pappa när han inte längre kommer finnas med än, hur ska man kunna leva i en värld där ens pappa inte existerar ? jaja det är väldigt demprimerande men det är jag. twisted. Annat kul är att imorgon bitti ska jag och Marley bege oss till vetrinären för lite snippsnipp och kanske en spruta eller två.

PS jag hatar killar, dom får än att känna sig så värdelös och att ingen vill ha nåt med än att göra.

HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0