Mamma

det går i vågor. ena sekunden kan jag känna mig på topp och andra på botten. Vill dansa, skratta och leva och två sekunder känner ja mig så deprimerad så vill bara krypa ner under täcket och gråta, försvinna. konstiga jag

Fritids idag i Strångsjö, var inte taggad men pengar behövs, 50 000 snart är jag där och då är det hej då katrineholm HEJ AUSTRALIEN.  Jag kan knappt bärga mig när jag tänker på det, fan va kul vi kommer ha, Erika, Sandra och jag, partners in crime ♥

efter en snöig dag åkte ja hemma och möte upp Anna för Love and other drogs. Käka chillinötter till det brände sönder i munnen. prata om allt mellan himmel och jord.

Tomt hemma, Mamma sover över på sjukhuset. Känns så läskigt, får en klump i magen bara av att tänka på det. Hon fick kramp och ont i bröstet. Min moster körde upp henne till sjukhuset och dom körde alla möjliga test och hon fick ligga kvar över natten för observation. När hon ringde och sa att hon blev kvar på sjukhuset över natten kände jag mig så tom och ögona började tåra sig. Får än att tänka hur lätt det är mista dom som står en närmaste. får tårar i ögonen av att bara skriva om det, Mamma jag älskar dig ♥  du betyder så himla mycket för mig, utan dig går inte världen runt.

ska ta mina tårar upp till soffan, till mina snarkande pappa.  god natt, god natt mamma  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0