2011-01-03


hej mina kära läsare, hur några eller hur många ni nu än är...det skulle inte sitta fel med en kommentera då och då så jag vet att ni lever och det skulle värma fint i mitt hjärta,smörigt det där nu blev.  Vakna lite sent och fick ivert fixa mig för att träffa rally Sandra på stan för en liten lunch på favo stället kolgrillen. mumsmumsmums! har ni inte ätit där så gör det ni kommer inte att ångra er det kan jag lova ! mätta och belåtna, struta vi runt på stan en stund eller sandra halkade mer runt. Bila ner till backavallen för att testa isen och prova gamla bandykunskaper. några rundor blev det innan tårna och fötterna var nära amputation. varför är det så kallt i skridskor ? För att värma våra frustna själar bjöd ja hemma sandra på lite varmchoklad och en peppakaka.

Snart kommer millan med innan det hoppas jag hinna bränna en ny skiva, varför lyssnar man sönder all musik så man behöver konstant ny hela tiden?

Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0