barnvaktar måndag


Herren på täppan, Oliwia ♥

en inte allt för glad Cecilia drog på sig sin mjukisarna, hoppade in i igloobil och körde eller halkade sig fram till Sätra, för att va barnvakt. KLOCKAN 7 PÅ MORGONEN!!...men fattig som jag är antog jag det här budet när min syster ringde så vänligen och bad så snällt med sitt bästa snälla söta rara kan du inte va barnvakt. Jag hade sovit oroligt hela natten och huvudvärken gjorde det inte bättre.

Kom dit, käka lite frulle och hamnade i soffan framför Barbie, Ett modeäventyr. Kan ha hänt att jag slumra till, kunde i svälja så fick gå och gräva i skåpet efter nån strepsil. Efter min lilla powernapp. Knäckte jag några baner på Mario Kart. Spelet är ju gjort för mig! Glädje tjut från barna. Dags för lunch, makaroner och korv..chockande? enkelt snabbt. Sen utgång. halt och blåsigt, inga termosar. åkte till min kära bror i strångsjö och en fika. Lät barna trött ut sig där innan dags att åka hem igen.

Hemma nu, tittat på den totallt beroendekallande programmetl Law and order svu, en portion fiskbullar. Känner jag mig totallt återställd. Imorgon bär det av till Eductus och söka jobb!

måste kila, alice väntar! Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0