Onsdagsbra

onsdag närmar sig sitt slut. och jag kan helt ärligt säga att idag har vart en bra dag. Inga jobbiga tankar eller ångest fördetmestadels, finns alltid i bakhuvudet. Jag tog en hääärlig sovmorgon...ovanligt? Nja. Ställde in ett möte på Eductus,kände mig inte taggad alls så jag tog en vän och gick en runda på stan istället. Köpte Födelsedagspresenter till Far och lilla Elwira, eller hon är någon inte så liten längre, 8 blir hon ju för katten ! Snart vuxen förtusan...kändes som igår hon kräla runt med sitt flintskalliga huvud och spydde ner än. Man var nog inte själv så stor då heller, glajorna på och jag tänker inte ens börja beskriva vad jag hade på mig..såg ut som någon hade kräkts mönster och alla miljoner färger, SOM inte matchade. Men brydde jag mig? Nej. Vackert.

Möte upp j, var till affären handla gourmemat och laga till en såån god maträtt så vi låg i matkoma flera timmar framför Paranormal Activity 2 ! , med huvudet under täcket så man bara ser halva tv:n. Mycket läskigare än ettan !

Nu hemma ställa klockan, lägga fram kläder och slumra till sängs. För imorgon blir det jobb ! Forssjö tors-fre. Härligt.

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0