PAPPA ♥



Idag fyller mina fina pappa år ! Han som alltid ställer upp, Han som hjälper med allt, Han som skojar och får alla känna sig som hemma. Många gånger kan jag tycka att han är lite pinsam men jag skulle aldrig ändra nåt på honom. han är som han är, han är mina goda,glada pappa. Som kommer in när man har fest och kör trolleritricks, dricker en öl med gänget och försöker vara så cool som möjligt. Han som vet bäst om allt och alltid ska ha först på tal även fast svaret inte kanske är rätt. Kan ju säga att han är en riktigt besserviser ibland. Men han är min ♥ Och skulle inte vilja ha någon annan pappa i världen. Älskar dig pappa ♥ Är så glad att ha en pappa som du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0