Tärnan


käkar en nöt medans jag funderar på vad jag ska göra här näst . Har jag sagt att jag verkligen lööööööve ! Cashwe med Sour Cream and Onion smak !! mumsfilibaba, förlät att jag säger det här men det är så det knullar sig i munnen min ! Lite om dagen, fortfarande gud så trött på morgonen, vaknade med huvudvärk och det gjorde ju inte det hela bättre. Va ute en sväng i skogen, mina tår frös inte en enda millimeter, jag ♥ mina super skor. Sen gick allt i en ryslig fart plötsligt var det efter mellis och dags för mig att kila hem. Knåpat ihop en fin pärlplatta som ni ser över, kan nån gissa vad det är ? ja just det NEMO !

Nej nu väntar plattång och ett ombytte eller två innan jag ska sticka iväg med Millan till Norrköping ! tiders det.  Om jag känner mig själv så får jag nog med mig ett plagg eller fler hem. inte bra för min budget. Men jag får väl unna mig nåt !

Ha det bäst ! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonah

Nemo <3 Hitta du något? Kram

2011-01-19 @ 21:00:14
Postat av: Jonah

Nemo <3, Hitta du något plagg? Kram

2011-01-19 @ 21:25:12
Postat av: Jonah

Nemo <3, Hitta du något plagg? Kram

2011-01-19 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0